Obserwatorzy

środa, 21 maja 2014

Witam w ten piękny ,słoneczny dzień :) Chce się żyć :)
Ale do rzeczy ,dziś chcę Wam pokazać co zajmowało mi ostatni miesiąc .Okres komunijny zaczął sie u mnie dość pózno,nie spodziewałam się tak dużego zainteresowania moimi pracami i byłam bardzo blisko nie wywiązania się ze wszystkich zamówień:) Ale na szczęście zdążyłam,z czego jestem bardzo zadowolona :)
W przyszłym roku będę troszkę mądrzejsza :)
Dosyć nudzenia,zapraszam do obejrzenia moich prac,a dokładniej Kielichów Komunijnych :)

        Dla Dziewczynek.





                                                 
             Dla Chłopców.






Było ich dużo więcej ,to tylko wybrane :)
Dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam.
Ewelina.