Obserwatorzy

niedziela, 7 września 2014

Filiżanki :)

No i udało się, w końcu coś wyplotłam ;)
Dwie filiżanki , jedna miała być w jasnych kolorach i jest :)
Druga miała być na ślub i życzeniem klientki było,żeby się otwierała i miała obrączki ,myślę że wyszło nie źle:)
Dostałam informacje ,że filiżanki bardzo się podobały obdarowanym ,co mnie bardzo cieszy :)
Tym czasem zapraszam do oglądania :)





Bardzo dziękuję za odwiedziny i i miłe komentarze, które bardzo motywują do dalszej pracy :)
Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Podziwiam filiżanki:) są świetnie wyplecione. Prezentują się bardzo ładnie:))) Och kiedy mi się uda choć jedną zrobić....
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)Kasiu musisz koniecznie spróbować ,a ja bardzo chętnie je zobacze :)Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne filiżanki:)) Jeszcze nie robiłam filiżanek:)) Twoje są cudne a kwiaty śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i cieszę się ,że się podobają moje prace :) Musisz koniecznie spróbować i pochwalić się efektami :) Ja czekam z niecierpliwością na Twoje filiżanki :)
      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza.
Pozdrawiam.
Ewelina.